Till alla småbarnsföräldrar

Detta är ett inlägg till alla småbarnsföräldrar som tror, att bara barnen blir större får jag mer "egen tid". Jag säger bara , Glöm det! Fastän barnen blivit vuxna tar de en hel del av ens fria tid. idag tex har det inte funnits tid för en enda minut själv. Det började med att Alex kom hit innan jag ens vaknat upp, fortsatte med sällskap och shopping fram till em, sen matlagning och utfodring av både barn med kompisar, skype, klippning och samtal ändå fram till nu. (KL. är nu 20:47) Nu drog äntligen äldste sonen iväg på mer socialt umgänge än vad mamma kan ge. JA! Ensamtid! (Tilläggas bör att jag älskar er alla barn och barnbarn!)
Middagsgäster, Jonny Jakob och Alexander
Snygg-Jonny.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback