Veckan innan sportlovet

Det har varit minst sagt en omtumlande vecka, vi har äntligen fått huset i Svensbyn sålt! Och fort gick det! Mäklaren ringde tisdag, onsdag skrev vi under kontrakten, torsdag var vi på banken och fixade med lånen så nu återstår bara själva betalningen och överlämnadet av nycklar och det blir den 7 mars. Vet ni hur himla skönt det känns? Det har varit tunga månader att ha det osålt. Vi gick lite med förlust, men just nu är det bara skönt att blivit av med det.
Glädjen är inte mindre heller när man har en veckas lov framför sig. Den veckan kommer jag att tillbringa mol allena i stugan. (Ja, Elly är förstås med!) Kom hit i morse eftersom jag tillbringade gårdagkvällen tillsammans med mina gamla barndomsvänner Åsa och Birgitta.
I helgen är jag också hundvakt till Simons och Saras + Emmas och Petters små raringar, Kaja och Prilla! De är så små och gulliga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback