Kärlek

Sitter här och lyssnar på julmusik och blir lite sentimental. Det finns så många minnen från när barnen växte upp i just musik. Faktum är att förra måndagen, efter 27 år , 329 dagar är jag helt barnlös. Vet inte om det känns bra bra eller dåligt. De lyckligaste stunderna är helt klart när jag har alla barnen runt omkring mig, samtidigt är det skönt att få vara själv. De är helt klart det bästa och det viktigaste jag har i mitt liv. Jag lär aldrig bli rik på pengar men den rikedom jag har i mina nära och kära kan inga pengar i världen ersätta!
Jag har i alla fall berättat för Kajsa att jag och Simon kommer ner och firar jul med henne. Önskar bara att Jonny och Alex också hade kunnat vara med men de får mysa tillsammans med sin far och annan släkt.
Men nästa jul, då vill jag att ALLA ska fira jul tillsammans!
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Jonny

<3

2013-12-12 @ 17:22:17
URL: http://jonnyjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback