SPORTLOV

Fatta vad tiden bara springer förbi. Har nu haft sportlov och inte haft en enda tråkig minut! Egentligen skulle det ha kommit ett nytt blogginlägg varje dag om vad jag pysslat med, men jag har inte prioriterat datorn och blogginlägg i veckan.
I alla fall så har jag, lagat mat och bakat till sambon som åkte iväg på ripjakt i onsdags, jag har shoppat med min kära mor, umgåtts med barn och barnbarnet, varit hund- och barnvakt, städat, stickat äggtröjor till Kajsa, sett såpor tidigt på morgonen, umgåtts med en gammal väninna och druckit vin nästan varje kväll.
Nu är det helt plötsligt fredag kväll, Kajsa, Jonny och jag har lagat coq a vin och ätit och haft en trevlig kväll. Är nu helt solo här hemma och det känns riktigt skönt.
Önskar bara att det varit en till vecka med ledighet. 

  Den här lilla "charmungen" umgås man ju gärna med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback