Sista dagen av ledighet

Vill bara säga att det varit ett helt underbart sportlov som verkligen kändes behövligt. Faktum är att det är först idag som jag inte känt mig trött. Skönt att få ladda batterierna efter en ovanligt jobbig och tröttsam början på året.
Igår kväll tillbringade jag kvällen tillsammans med Kajsa och Jonny. (Marcus jobbade och Milo sov.) Vi följde finalen i melodifestivalen och fikade Jonnys goda kaka. Rätt låt vann helt klart! Tycker faktiskt det var rätt bra kvalitet på låtarna i år men Loreen var "outstanding".
Nu väntar jag hem Micke som varit i Tarradalen och jagat ripa och snart är det alltså som vanligt här hemma igen.



2012 års vinnare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback