Fullt upp

I veckan är det fullt upp. I måndags var jag och gjorde en massa ärenden på stan efter jobbet. (De går tyvärr inte alltid att skjuta på hur länge som helst) I går kväll hade jag besök av barn, barnbarn och hundar. Jonny, Kajsa och Milo kom på middag och senare dök Simme och Sara upp med Kaja och lilla Prilla. (Som är Saras systers hund)  
I kväll är det dags för fågelskådningskurs och i morgon är vi bjudna på middag hos mamma. På fredag är det tänkt att vi ska bjuda våra grannar i Myrheden på middag. Just nu är det absolut ingen brist på sysselsättning. Till veckan däremot ska jag bara "softa" och läsa, titta på Tv och leva på fil och mackor. Då är det äntligen SPORTLOV! Micke åker och jagar ripa på onsdag så det är bara jag och Alex hemma. (Han kan leva på pommes frites så det blir inga problem!) Jag längtar!


"mormors sockergryn"



Kaja och Prilla (som jag inte vet vad det är för ras)
  


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan hon va en griffon?

2012-02-29 @ 15:51:18
URL: http://kajsaji.com
Postat av: simme

jo det är hon

2012-02-29 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback