Uppvaktning

Jag har bestämt mig för att avtacka mig all uppvaktning när jag fyller år. För det första avskyr jag att vara i centrum och för det andra så är januari en tråkig månad att ha kalas i. Därför har jag sagt till nära och kära att jag INTE vill bli firad och jag kommer också att avsäga mig uppvaktning genom annons i PT. Tror ni mina "raringar" till arbetskamrater brydde sig om det? Idag blev jag ändå uppvaktad! De skyllde det på att jag inte hunnit skicks in annonsen om "uppvaktning undanbedes". Dessutom så var det ju en riktigt bra present, de vet vad jag gillar! :)
Jag är alltså inte så arg!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vill smaka Morberg-vinet. Spara det tills uppesittarkvällen :)

2012-12-06 @ 12:13:29
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback