Uppdatering

Sen sist har det inte hänt så värst mycket. Så här i början av terminen tar arbetet upp stor del av tiden och när man inte jobbar så orkar man just ingenting mer än att slöa framför tv-n. Jag drog i alla fall med mina elever på bio igår kväll och såg "Jag saknar dig". En otroligt stark film om två tvillingflickor, varav den ena omkommer i en olycka och hur livet blir för den andra. Helt klart sevärd! Den är inspelad i Piteå och på vår skola, dessutom är Jonny med som statist + en massa andra kända ansikten. 


Kommentarer
Postat av: I

Var hemma när filmen hade premier, roligt att den var sevärt, inte visste jag att Johnny var med som statist jättekul, även roligt att den är inspelad i Piteå. Kommer säkert att se den någon gång.

2011-09-06 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback