Beroende

Det finns saker som jag är beroende av. Det som jag skulle ha svårast att klara mig utan, är helt klart kaffe och snus. Efter att ha varit rökare i ca 30 år är jag glad att jag lyckats minska ner (och egentligen skulle jag inte behöva röka alls) till två cig/dag + feströkning. Andra beroenden är väl mer eller mindre hälsosamma. Jag promenerar nästan varje morgon och vill gärna ha ett par vinglas på fredag kväll. Sen har jag bok- och garn beroende. I alla fall tror jag att jag ska sluta kalla det beroenden och istället kalla mina beroeenden för "viktiga Livsnjutningar". Det låter trevligare!


Livsnjutning! 


Kommentarer
Postat av: siv

Hej! Önskar det fanns en gillaknapp här att klicka på :) /Charlies matte

2011-09-10 @ 14:47:45
URL: http://meromoss.blogg.se/
Postat av: Johan

Roligt att du gillar min blogg!!



Jag håller på att lägga ner rökningen och hålla mig till snus istället. Catch Pepparmint är awesome!

2011-09-12 @ 13:46:24
URL: http://johanstickar.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback