Stickprojekt

Jag började att sticks en tröja en gång, jag tror det var år 2000 och ambitionen att sticka en mönsterstickad tröja skulle gå lätt som en plätt. Antar också, att med tiden avtog lusten för detta projekt och tröjan blev liggande i en påse och tiden bara gick och gick.
I julas hittade jag igen påsen. 10 år äldre och med betydligt mer stickvana men framför allt med mer gott om tid bestämde jag mig för att slutföra arbetet. Sagt och gjort, det blev en färdig tröja till slut. Synd bara att 10 års väntan också har inneburit 10 ökade kilon. Hoppas nu att Kajsa kan och vill ha den så den inte bara blir liggande igen! För den blev ju rätt så fin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg! Vilken talang du är!

2011-02-28 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback