Middag med alla barn

Fick skällning av mellansonen att jag är dålig på att uppdatera min blogg. Det är bara det att jag tycker inte det finns så mycket intressant att blogga om just nu, jag läser, stickar och pysslar på med de vanliga, dagliga sysslorna. Det är ju inte värst kul att blogga om, men här kommer i alla fall en uppdatering, speciellt till dig Simme som nu faktiskt får lov att lämna en ärlig kommentar om vad du tyckte om middagen!
I går hade vi nämligen soppmiddag här hemma, alla barnen var närvarande för en gång skull.



Jonny hade gjort pumpasoppa,



Mitt bidrag var köttfärssoppa,



och Kajsa hade gjort blåbärstårta.


Kommentarer
Postat av: simon

Riktigt gott :) som alltid när du bjuder . Tack för maten

2011-08-13 @ 22:54:24
Postat av: I

Det ser jättegott ut, hela familjen verkar ju vara duktig på matlagning! Kram :)

2011-08-15 @ 11:50:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback