En skitdag och en bra dag

Jag tycker verkligen om att jobba som lärare. Vissa dagar ångrar jag så in i bomben att jag valde yrket. T ex idag! Varför, kan jag inte skriva här, då skulle jag omgående bli avskedad för kränkande förtal och olämplighet som utövare i läraryrket. Men det är bara att bita ihop och hoppas att morgondagen blir bättre!

Det bra med idag och som gör att jag ser solen bakom alla moln, är att jag sett en riktig snygging för första gången idag. Nu kan jag bara se fram emot att få träffa honom fler gånger.

 


Kommentarer
Postat av: Morran

Jag förstår dig till fullo. Både gällande snyggingen och det faktum att man ibland skulle bli anmäld om folk hörde vad man tänkte om eleverna. =)



Kram på dig.



Ser fram emot inspirationsbilder från badrummet i Kråkslottet inför vår renovering ;)

2010-03-23 @ 17:33:29
URL: http://kedjegatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback