Soffpotatis

Ibland orkar man bara inte göra något. Den här veckan har varit en sån vecka. Det började bra i måndags med upprensning av rabatt och energiska tankar på allt som jag skulle ta tag i och hinna med under veckan. Det var i måndags det. Resten av veckan har jag mest legat på soffanefter jobbet och slötittat på TV, har inte ens orkat ta fram stickningen. Men faktiskt så har jag inte värst dåligt samvete för jag har mått gott i latheten. Och; det jag inte gör idag kan vänta till i morgon, eller nästa dag, eller nästa...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej,

det är inte ofta att jag kikar in pa olika bloggar men jag har ocksa just nu sa en himla lat/trög/vetintevadjagskagöraperiod/ just nu. Hoppas har det med det sketna vädret att göra annars vet jag inte...

Men kommer det lite sol, man far sig en liten "typ" caipirinnia och ett par människor är vänliga, da far man "varkänslor" igen...

Önskar er bada en fin sommar...


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback