IKEA

Ok, jag kan medge att jag tycker att ikea är en himla bra affär, och jag tycker det är bra organiserat när man ska handla där. Men frågan jag ställer; Har folk inget annat vettigare att göra på semestern än att springa där och shoppa!!??
En sak är väl när man som jag måste dit och köpa nytt, men att bara vara där för ros skull! Jag begriper mig inte på folk.
Hur som helst efter 5 timmars! svettiga inköp (då hade jag ändå en väl skriven inköpslista) tillsammans med tusentals andra så fick vi med oss det mesta hem. Nu har vi bara några dagars montering framför oss.
Kan i alla fall tala om att nu lär det INTE bli ikea på ett bra tag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

IkEA är ett fenomen... jag aker ofta dit, inte bara pa grung av att jag behöver prisvärda saker utan ocksa som som utlandssvensk är det ett fint stycke sverige som servertas...

Dessutom at de billiga när man jämför med liknande kvaliteter fran tillexempel kok och garderober.

<sen är dt lite kul att äta riktiga "svenska" köttbullar, potatismos och lingonsylt i restaurangen...

OK, det är lite bökigare att man maste bygga ihop allting, men om man köper samma kvalla, färdgmonterat sa är det betydligt dyrare...


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback