Kattf-n!

Kajsas "prinsessa" är just nu nära ett hagelskott. Hon gjorde att min fredagseftermiddag tillbringades hös veterinären. För ingenting!!!
Jag börjar från början,
I morse när jag skulle iväg på jobbet verkade Ängla så konstig, hon gick inte utan ålade sig efter golvet, hon var i min säng och det såg ut som om hon satt och kissade. Jag lyfte bort henne och då var det bara en liten droppe. Började att fundera om hon kissat något så jag kollade kattlådan som jag bytte i förrgår och där var det snustorrt. Tänkte att, "bara det inte är något med kisseriet" men åkte iväg till jobbet.
När jag kom hem sa Micke att "det måste vara något fel på katten". Hon var lika konstig fortfarande. Det var bara att ringa veterinären, vi fick komma direkt. Packade in katten i transportbur och iväg till veterinären, där det visade sig vara, könsmognad! Hon är alltså på väg in i katternas vuxenvärld! Jag har haft säkert 25-30 katter (bondkatter för 0 kr) och ingen har betett sig så här. Den rara veterinären förklarade att raskatter ofta är lite mer "dramaqueens" än vanliga katter. Med ilsket rodnande kinder fick jag åka hem med kattskrället, och undrade var f-n hon har sitt kisställe. Detta kostade 350:- men det kommer INTE jag att betala.

Till alla er som funderar på att skaffa katt, säger bara, BONDKATT!



"kisställning"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, du måste bara skriva vart hennes kissplats är när du hittat det! (: Kul att betala för att få veta könsmognad, hahaha /AA

2010-01-15 @ 20:40:35
Postat av: Morran

Det var som när jag fick betala 450 kronor för att få veta att kibo INTE hade halsfluss eller något annat besvär i halsen...... Plus att vi fick köpa ut en svindyr magmedicin som han bara spottade ut så till slut sket vi i att ge han den......

2010-01-16 @ 11:47:08
URL: http://kedjegatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback