Förväntningar 2010

2009 har varit ett riktigt bra år om jag ser tillbaka. Jobbet, kärleken och ekonomin ( det är de ämnena som tas upp i alla veckotidningarna) har väl varit ok och jag kan väl inte klaga direkt.
Mina förväntningar på 2010 skulle kunna vara att det fungerar lika bra på jobbet och att Malin kommer tillbaka till Ht-10. ( då är det ok) Kärleken kan väl få fortsätta som nu, kanske lite mer särbobetonande och ekonominin får gärna bli något bättre ( någon som kan ge förslag hur jag kan få löneförhöjning utan att gå datakurs? Man kanske inte får högre lön fastän man går den?)
Ja, ja jag hoppas i alla fall att det här året blir lika bra som förra, då är jag riktigt nöjd!
KRAM PÅ ER ALLA SOM JAG KÄNNER; UTAN ER HAR DET ALDRIG KUNNA KÄNNAS SÅ BRA!!


Kommentarer
Postat av: Morran

Morran WILL be back ht 2010

Kommer även och styr upp lite under våren....som besökande. Fan vad ni kommer att ha tråkigt...men men....vi tar igen det senare!!

God fortsättning på dig!!! Är du ledig 7-8 eller ses vi?? Jag ska vara där och göra.....INGENTING!!!

kram

2010-01-02 @ 14:07:07
URL: http://kedjegatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback