Det sker mirakel.....

... min gamla ET 340 gick att sälja! Det trodde jag aldrig! Den har ju fått vara leksak åt Simon och Alex när de börjat köra skoter. Att den överhuvudtaget håller ihop efter vad den blivit utsatt för är ju ett under bara det. Simon och hans kompisar modifierade den efter förmåga så den har ju ett säreget drag. I alla fall så finns den inte längre i familjen Jonsons ägo och det får jag tacka min käre sambo för. Han satsade en 1000-lapp och fixade upp den efter sista haveriet och la ut en annons på blocket. Det har varit många förslag om byten, allt från bilar och crossare till högtalare. Till slut var det ändå någon som tyckte den var värd 3000:- och då fick naturligtvis den "raringen" ta den. Nu har jag början till resan till Österrike!


Kommentarer
Postat av: Mona Hansson

Hörru Mise du måste ju bli min vän på fb.Har du inte sett att jag har skickat en vänförfrågan?????

2010-02-21 @ 12:28:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback