Smink

Glömde min sminkväska i Myrheden och panik uppstod när jag upptäckte det i går kväll. Det var bara att ta bilen till Jonny och låna så att jag kunde vara presentabel på jobbet. Trots att jag oftast är osminkad på fritiden så behöver jag ju inte skrämma elever och kollegor när jag jobbar. Mitt kvarglömda smink ledde också till att jag var tvungen att inhandla nytt. Tänkte att det är ju lika bra att ha en uppsättning hemma och en som finns där. Sagt och gjort, inhandling av foundation, puder, mascara och eyeliner för 600 spänn. Och inte lär man bli så mycket vackrare ändå!
















 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hatar att köpa smink, är så sjukt dyrt!

2010-04-13 @ 13:43:37
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback