Påsklov

Här kommer en liten sammanfattning av mitt påsklov...



...först klädde vi påskriset,



Harry såg på.



Så fint det blev!



Sen kom främmande, Ingela, Andreas, Mona o mamma... Mona hade med sig saxen och klippte mig så nu är jag så fin. Går man inte till frissan så kommer hon till en. Tusen tack, Mona!



Jonny, Laila och söta Emma.
Det var så trevligt med mat, prat och skratt. 



En av de soliga dagarna gjorde vi en utflykt. Micke och Elly önskar nog att det varit en isfri älv därnere.



En annan dag åkte vi till Skellefteå där vi var på bla. Blomsterlandet. 

En tredje dag körde vi hem till Piteå med ett lass skräp och för att hämta färg till målning. Där glömde jag förstås kameran. Tyvärr så kan jag inte bild-dokumentera sista delen av påsklovet på grund av det. Lite synd, för vi har jobbat och slitit med renovering också. Det har rivits väggar och köksinredning, dragits el och målats. Just nu liknar nedervåningen mest en byggarbetsplats men det lär nog komma bilder därifrån framöver. Nu ska jag ladda batterierna inför det "vanliga" arbetet i morgon. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback