Fundering

Jag försöker verkligen vara en bra mamma till mina barn. Vill gärna vara delaktig i deras liv och engagera mig i både skola och fritid. MEN FINNS DET NÅGON FÖRÄLDER SOM KAN HA BRA KONTAKT MED SIN DATANÖRDA 15-ÅRING? I så fall får ni gärna höra av er och berätta hur ni bär er åt. I bästa fall ser jag min son ca. 7 minuter om dagen (vid middagen) och han säger väl ungefär 25 ord om dagen varav hälften bara låter som ett mummel. I bästa fall kan man ha en något hyfsad dialog på msn om man nöjer sig med kommentarer som, aaaaa, nää, ok eller konstiga förkortningar som man inte vet vad de betyder.Kan inte minnas att mina andra ungdomar var så här, de var mer bara arga.
Men forhoppningsvis vänder det även för denne 15-åring så han blir en social och trevlig yngling. Love you anyway Alex!



Alex o Niklas


Kommentarer
Postat av: Adde

OBS Ironi, låna ut Alex dator till Jonny 15 min. så tror jag att det löser sig.. =)

2009-09-03 @ 20:40:11
URL: http://lulhasafotn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag testar!!!

2009-09-04 @ 17:50:25
Postat av: Anonym

Snygging vid datorn

2009-09-05 @ 12:19:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback