Lördag

Idag steg jag upp tidigt och gjorde en massa tråkiga saker som legat efter ett bra tag. Hann också ut och träna Elly på sök, vilket resulterade i en bortkastad dummy. (Vilket i sin tur visar på att hon inte är så bra på att söka) Ja, ja klockan var inte mer än 11.00 när detta var avklarat så jag tänkte mig en skön stund på soffan med en bra bok. Då behagade yngste sonen att beträda arenan och vara lite pratsugen. Alla som känner Alexander vet att han inte är den som är mest talför, så får man ett sånt tillfälle är det bara att passa på.
Sen ringde mellansonen och frågade om han och flickvännen kunde komma förbi, de skulle ta en promenad från Bergsviken. Efter en timme ringde han igen och de hade de tagit en väg genom skogen som jag tipsat om som blev nog så lång och resulterade i grymma skavsår. Det var bara att rycka ut och hämta upp dem i skogen.
De var bortbjudna på middag så jag fick den stora äran att sköta deras lilla "Harry" medan de var på middag. Tänkte att nu kan jag läsa och mysa med kattungen en stund. När jag kommer till min soffa har då bägge katterna ockuperat min läshörna. Det blev ändå en skön lässtund efter lite ommöblering av raringarna!





Kommentarer
Postat av: K a j s a j i . c o m

Harry, vilket gulligt namn :P

2009-09-13 @ 04:21:34
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Jonny

Så söt den är! Jag vill också ha en katt! =^^=

2009-09-13 @ 23:41:51
URL: http://jonnyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback