Lite tankar

Måste få beklaga mig lite. Jag är så sliten! Beror på att kl. ringer 5.30 varje morgon mån.-fre. Just nu är det kolsvart, blött och ruggigt ute på morgonen. Gillar egentligen mina tidiga morgonpromenader, men nu är det sugigt!
Det är sjukt mycket på jobbet just nu, förutom allt det vanliga så är det utvecklingssamtal, praktikbesök och många beställningar som UF-företaget ska fixa. Detta innebär oftast längre arbetsdagar, mer stress och minnesluckor.
När man sen kommer hem halvdöd så är det mat, disk, tvätt och allt annat som måste göras. Det ska också planeras och inhandlas mat, hållas kontakt med nära och kära, vilka man dessutom har dåligt samvete för att man inte riktigt hinner med. Jag önskar att dygnet hade fler timmar och/eller att jag fick dubbelt upp av energi. Ibland är jag så trött att när jag satt mig ner orkar jag nästan inte gå och lägga mig.
Men, men, tiden går ju fort, snart är det sommarlov!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så skönt att höra att man inte är ensam! (: /AA

2009-11-18 @ 20:31:58
Postat av: Morran

sedan är det ju valfritt att utnyttja sin mentorskollega mer än man gör ifall man är trött och sliten....din......himla......mupp =P

2009-11-18 @ 20:40:14
URL: http://kedjegatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback