I love Mondays

De flesta gillar inte måndagar, men det gör faktiskt jag. Inte vet jag om det beror på att jag är utvilad efter helgen eller om själva jobbet på måndagar är roligare än andra dagar. Har nästan alla mina teoripass måndagar så jag tror inte det. Kanske beror det på att jag har många och olika lektioner och att jag jobbar bäst med lite press. Ja, inte vet jag men just måndagar har jag mest energi även efter arbetstid. Då kan det faktiskt hända att jag orkar göra något vettigt hemma också.
Men det är som sagt måndagar, ju längre veckan lider desto mindre energi får jag. Fredagar vill jag knappt prata om, då är jag halvdöd och i bästa fall orkar jag se Idol. (annars går ju reprisen på söndagar) I fredags hade jag dock ett vad med min sambo om att jag skulle orka vara uppe och se en repris på min favoritdeckare, "Mord i sinnet". Den räckte till 24.00. Som tur var somnade min älskade till så jag kunde faktiskt ta en liten "nap" under filmen. Vaknade precis till före honom och gjorde mig jättepigg så att han skulle tro att jag sett hela filmen. Det gav mig en valfri bok! Ibland är det lätt att vinna ett vad trots att man fuskar lite!:)


Kommentarer
Postat av: Micke

Det blir ingen bok!!!!

2009-11-09 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback