Helgen....

...gick som vanligt alldeles för fort. Gårdagen bestod av, ingen sovmorgon eftersom eleverna fått en beställning så vi var tvungna att åka till skolan, koka kaffe och fixa leverans. Var sen och handlade mat, (varför är det jämt slut?) och var på ett snabbesök hos mor. Skulle åka hem och titta på skidor i lugn och ro, trodde jag! Besök av Simon o Sara med co. Mer besök av Anders o Frida, matlagning, skjuts av Alex, Mama Mia på dvd, hämtning av Alex och så, hips, vips hade lördan gått.
Söndag med strålande sol inbjöd till en promenad med sambo och hund på valsberget. Härligt, härligt! efter lång tid med gråväder. Sen blev det städning för hela slanten. Tänkte göra bort det tråkiga nu, då behöver man bara plocka fram julpyntet i slutet av veckan.
När jag städade upptäckte jag, att jag vill ha en ny musikspelare, den gamla ÄR gammal! Micke hade den när vi träffades och redan då hade den nog några år på nacken. Den har inte ens en CD-spelare och nu vill jag kunna poppa lite mer och lyssna på julmusik! Tror jag måste in på nätet ikväll och kolla vad som finns.



Visst borde jag få en ny?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men den där är ju jag uppväxt med!

2009-11-22 @ 20:57:23
Postat av: Frida

och jag med! det är ju nästan så att man blir lite nostalgisk!

2009-11-23 @ 22:07:20
URL: http://tokfrida.blogg.se/
Postat av: Vivi

Trum trum med fingrarna....här väntar jag mig en bild på det nya projektet, stugan, men det lär jag väl få vänta på ;) utan får fortsätta slita mitt hår i nyfikenhet :)

2009-11-24 @ 08:50:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback