Jägarexamen och Yoga

När man har sportlov kan man göra mycket roliga saker. Idag skulle jag egentligen plugga till jägarexamen, men annat roligare kom emellan. (bakning och lite omorganisation i lägenheten) Hur som helst måste jag ta tag i detta imorgon, eftersom vi ska ha läst och gjort instuderingsfrågor till två kapitel till på tisdag.
På kvällen var jag och ena svägerskan inbjudna på ett yin-yoga pass av den andra svägerskan. Det blev en positiv överraskning för mig som aldrig skulle kunna tänka mig nåt sånt. Det var både plågsamt och avstressande. Så! får jag lite att göra, kanske, kanske, det blir en nybörjarkurs. :)
 
Undrar om det blir någon jägarexamen för mig?
 
 
Gulliga svägerskan Vivi, som håller i yogan, fixar gott te till oss efter passet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback