Lycka

Att Kajsa och Markus har flyttat till Österrike har väl inte undgått någon. Att jag tycker det är ledsamt är väl inte heller något nytt. Vi försöker hålla kontakten genom skype + att Kajsa fixade så att vi kan skicka gratis sms, foton och videoklipp med telefon, och det gör det ju lite lättare. Jag får "Dagens Milo" till min telefon nästan varje dag vilket är en glädje för mig. I går fick jag ett videoklipp där han faktiskt säger "Hej mormor!". Gissa om lyckan var fullkomlig? (skulle ha visat videon men jag vill inte lägga ut den på nätet, man vet inte vilka knäppskallar som kan se det) Istället lägger jag upp ett foto på "vackerbarnet".
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback