50 år...

...blev jag igår. Upptäckte att det var ungefär som att vara 49 eller 28 eller... Alltså som vanligt. Det som varit skillnaden är att, trots att jag avtackat mig uppvaktning så var det jättemånga som hörde av sig och gratulerade. Känns väldigt uppskattat! :)
Bland annat fick jag ett brev där det stod så här,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
och i paketet var det det här
 
Ett superfint garn och ett alldeles riktigt handskrivet brev! (när fick man det sist?) Allt detta fantastiska var skickat av min kusin Ingrid som är lika gammal som mig, fast född 3 månader tidigare och alltså egentligen är 1 år äldre! I bakgrunden är också ett kort från fina moster Inger i Växjö.
Av barnen, mor och sambo fick jag en vacker väggdekoration med handblåsta glasfåglar och presentkort. (Lägger upp en bild senare)
 Än en gång till alla som uppvaktat och gjort min 50-års dag till något riktigt speciellt, TUSEN TACK! Ni är underbara 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback