Österrike

Nu har vi kommit till Österrike. Efter en lång flygresa och några timmars sömn så fick jag äntligen träffa Milo. Som jag hade längtat, och hur underbart det var! Gissa om jag njuter nu? Igår var vi och handlade julmaten, det var inte det lättaste eftersom det är en hel del annorlunda här, jämfört med Sverige. Hur som helst, hoppas jag att den skinkan vi köpte, åtminstone liknar vår julskinka. Idag har Milo och jag bakat pepparkakor och förberett för paltkokning. Just nu sover underverket och när han vaknat ska vi ut på lite sightseeing i närområdet.
Så här ser det ut där familjen Wimmer bor.
"Vackerbarnet"
Kajsa och Simon måste vila under promenaden, men inte Milo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback