Helg i stan!

Är ju hemma i stan i helgen medan Micke åkte till Myrheden. Jag är dessutom solo, allena eftersom även Alex drog på lan igår. Det är så himla skönt!  Jag har njutit idag vill jag lova!
Riktigt ensam har jag ändå inte varit, jag har varit med Kajsa och Milo och kollat in Rusta som öppnat i veckan.Där träffade vi mor och moster som ville att vi skulle följa med och äta lunch med dem. Så det blev varm kycklingsallad på Tre Kronor som snälla mamma bjöd på.
Sen har jag bara myst på, tittat på tv, läst, sovit middag och mått gott. Det är sådana här dagar som behövs ibland!
 
 
Verkar vara mycket spännande att titta på.

Kommentarer
Postat av: Jonny

Så mysigt då! :)

2012-09-30 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback