Regnhöst

I morse när jag var ute med Elly gick det åska, det både blixtrade och dundrade. Tror inte jag varit med om åskväder så sent in på hösten någon gång tidigare. Den här hösten har varit ovanligt regning. Det kanske beror på att sommaren varit så pass solig och regnfattig. Ångrar mig att jag inte har inhandlat mig den nya regnjackan från Haglöfs som jag tänkt köpa, men som jag beslöt mig för att vänta med till i vår.
Hur som helst, igår var en annan dag, då sprack solen fram ur dimman och det var varmt och skönt när vi tog oss en liten vandring upp till Elias-grottan och upp på Larssons-berget.

Vy från Larssons-berget  



Hanna och Johannes njuter av den fina dagen.



Micke är förste "klämmacke"-grillare.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej storkusin. Tittade in för att se hur ni har det och åh så vackert uppe på Larssonsberget! Kramar många!

2011-09-13 @ 03:33:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback