Nya friska tag

Nu ska jag ta nya friska tag med bloggen igen. Det har varit lite tungt sista tiden, både med vintermörkret och lathet. Mest är det ändå för att jag inte tycker jag har något att blogga om, jag har väl inte världens mest spännande liv. Hur som helst finns det vissa som ändå tycker att jag ska göra "tråkiga" inlägg , så nu ska jag försöka blogga dagligen. 

Helgen som varit, har tillbringats i lägenheten i Piteå. Faktiskt ganska skönt att vara i stan någon gång också. Har haft besök av alla utflyttade barn eftersom deras sambos jobbat. (Jonny bor ju bara tvärs över gatan så han är ju här mest varje dag.) Tror de tycker det är trevligt att umgås med mamma och syskon. 
Jonny har också äntligen fått sig en sambo, en liten vacker kattfröken.



Jonnys nya "sambo"



Verkar de inte lite uttråkade? (en omgång Buzz kanske?)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi såg verkligen uttråkade ut!

2011-01-30 @ 14:37:01
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback