Förvandling

Nästan varje fredag förvandlas vår lägenhet till spelhåla. Då invaderas lägenheten av ca 4-5 stora, grovröstiga, stinkande, nedskräpande men ack så fina ynglingar! Varje söndag när vi kommer hem är lägenheten nystädad och fin igen. 
Var lite orolig i början över att det skulle bli livat, att klagomål från grannar skulle avlösa varandra, att det skulle bli ett ställe där andra ungdomar skulle vara och festa mm. Efter 1 ½ år har det än inte varit ett endaste klagomål (förutom ett, och det var när jag och jonny drack vin och spelade musik lite högt).
Jag vet att det spelas dator allt för mycket men jag tror ändå jag föredrar att veta att de sitter där och spelar istället för att vara ute och röja. Känns ändå ganska tryggt!



Bara två deltagare än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback