Musiksmak

Vi (jag, Jonny och Alex) har lovat Kajsa att bränna lite bra musik till hennes bröllopsfest. Sagt och gjort så tog vi tag i detta i kväll. Det var lättare sagt än gjort!! Tydligen har vi ganska olik musiksmak och Jonnys är sämst.
Vi ser också olikt på vad som ska tas med, jag anser att det ska vara internationellt kända låtar som de flesta gillar oavsett ålder medan mina söner gillar  det som är mer orginellt och speciellt.
Det blev alltså en kväll med många diskussioner om musikval. Hur som helst lyckades vi (förhoppningsvis) bestämma ett antal låtar som nu ska laddas ner och brännas på några cd-s.
(Jonny om du läser det här så väljer du INTE bara bort mina och Alex förslag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback