Dåligt humör

Oftast ser jag ljust på tillvaron men idag känns det verkligen nattsvart. Redan när väckarklockan ringde 5.30 och jag tittade ut genom fönstret var det beck svart och dessutom blötsnö och blåst. Inte skön morgonpromenad trots regnställ och varmt under.
Stressigt på jobbet, många saker som ska göras utöver det "vanliga". ( Men NK-lektionen med lukt och smak var kul)
Slutade tidigt, vid 3-tiden och tänkte må gott själv ett tag, men icke det, icke! Det blev att sitta i telefon i stället. Min internet-dosa var paj och jag hade fått påminnelse om blodprovtagning. Alltså samtal till både bank och vårdcentral + ett par privata samtal som var nödvändiga. Dessutom går det fortfarande inte att logga in på internetbanken så det innebär att jag måste in på banken i morgon. 
Jonny har min kamera så jag kan inte ta kort, Alex är totalt ointresserad av skolarbetet, vilket också gör mig irriterad. Jag är trött, sur, less och gnällig! (Och godissugen!)
Skit samma! I morgon är en annan dag! :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du kan ju komma hit någon kväll när markus jobbar så kan jag laga mat och du kan slappa :)

2010-10-14 @ 20:08:39
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback