Lägesrapport

Just nu är det en tid med mycket arbete och lite fritid. Det ska göras fint både ute och inne. Samtidigt som man upptäcker att det snart är slut på terminenen med allt vad det innebär. Utvecklingssamtal, betyg och planering av lite roliga aktiviteter. Samtidigt så är det härligt med våren, att stiga upp 5.30 för morgonpromenad med hunden, solen skiner, fåglarna kvittrar, det är kvalitet! Jag älskar den här tiden! Och så älskar jag mina barn bara för att de är så fina. (det säger jag bara för att det snart är mors dag och jag vill ha en ny vinddress!) 

 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad ska man ha då? Mjukisbrallor och stövlar? Gör det en till en bättre fiskare? Skulle vilja se dej komma hit och fiska bättre än mej, gooood luck mutti ;)

2010-05-11 @ 02:26:36
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Vivi

Men herre gud vad det var länge sen jag var in här..du dom är grymma mina yogasockar och det är jättemånga som är så avundsjuka så :) och vill ha likadana :)

2010-05-15 @ 21:22:37
Postat av: M-L

Jag tar gärna beställningar!

2010-05-16 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback