Vecka 2

Så här känner jag mig ungefär nu, efter de här dagarna i vecka 2 på det nya året. Måndag var ju första arbetsdagen + att Simme fyllde 20 år. Det innebar att jag bjöd Simon o Sara på mat och att släkten kom hit på födelsefika. Lite stressigt efter jobbet men roligt att få träffa min älskade "gamla" släkt. (Tack Hanna för att du bakade den goda kladdkakan!) Vi var 20 pers. här, det var bara Jessica, Ubbe, John o Micke med familj som inte var med.
Tisdagen åkte ju Hanna härifrån och det blir ju alltid tomt när någon av ungdomarna åker. Sen så släppte Kajsa bomben som har gjort att jag känner mig som ovanstående. Hon ska gifta sig!!!! I Österrike!!!!!! Snacka om att göra mig kollrig men glad! Så det lär nog bli att åka till Österrike i september på bröllop.
Onsdagen befann jag mig mest i chocktillstånd så jag vet inte riktigt vad jag gjorde.
Idag har jag i alla fall varit mer vid mina sinnes fulla bruk. Jag har varit på vårdcentralen och tagit bort ett födelsemärke och fått sy fem stygn. Det är ganska synd om mig, men tror ni någon har det minsta lilla medlidande med mig? Icke det icke! Så ikväll ska jag faktiskt trösta mig själv med att frossa med mina "sparade-för-speciella-tillfällen" mozartkulor.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Bröllop för kära dottern, så häftigt :) då får du snart lägga till mellannamnet mormor också.....kanske :)

2010-01-15 @ 09:00:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback