Första dagen på jobbet

-32 grader när jag steg upp i morse. Härligt och friskt på morgonpromenaden med hunden. Inte blev jag varmare, vare sig i hjärtat eller om kroppen när Micke ringde precis när jag skulle bege mig till jobbet och sa att han skulle åka hem eftersom det var för kallt för att jobba utomhus. (de är lite klena de där byggarbetarna!) Himla orättvist!
Kul i alla fall att återse de kära kollegorna, men inte så kul, att jag inte efter en timmes hårt arbete kunde  bestämma mig för att offra en kompdag i morgon.
Så just nu känner jag mig varm i kropp och själ, en ledig dag till. :)



Tror jag ska transformera mig till katt. Tänk att bara behöva tänka på mat och sömn! 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Såååå söt!!

2010-01-08 @ 13:14:49
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback