Födelsedagen

Tyvärr är det ju så att man blir ett år äldre varje år och för mig infaller den dagen den 27 januari. Jag tycker att den dagen kan passera som vilken annan dag som helst. Jag gillar INTE att fylla år och bli uppvaktad! Andra människor verkar inte tycka som mig. 
Idag har det tex.inneburit att jag blivit grattad precis som om jag fyllde 50 år. På jobbet, av släkt och av vänner. Samtidigt så är ju alla så himla gulliga och rara som tänker på mig! Så till alla er som är så underbara, snälla och omtänksamma; TACK så jättemycket!



Uppskattade presenter!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Ååå kära nån, ett födelsedagsbarn i släkten, det hade jag missat. Men från mig till dig....ETT JÄTTE STORT GRAAATTTIIISSS :)

2010-01-27 @ 22:43:18
Postat av: Kusin Mona

Men Mise, GRATTIS !

Har du också blivit ett år klokare ?

Jag blir INTE ett år äldre, bara ett år Klokare, det är väl värt att fira tycker jag.

2010-01-28 @ 12:26:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback