Älskade barn

Jag gillar (oftast) att ha barnen omkring mig, fastän de är vuxna. Kajsa och Marcus har ju varit hemma i några dagar nu men tidigt i morse drog de till Österrike. Kändes som ett lite för kort besök. Men en tröst i bedrövelsen är att det bara är en månad innan vi ses igen. Dessutom har jag ju alla Jonny, Simon o Sara och Alex nära så jag får väl inte klaga. Däremot ska Jag ALDRIG! mer vara social och se film med Jonny och Alex för de har värsta, sämsta filmsmak. Blev åter igen lurad igår att se en film som de sa var typ den bästa i världen, "No country for old men". Tvingade mig alltså att sitta uppe till 23.40 (brukar annars sova vid 22-tiden) och så är det världens sämsta slut!!!! Jag hatar dåliga slut!!!! Puckos!



Världens gulligaste par!


Kommentarer
Postat av: Jonny

Jag är glad att du sett den i alla fall. Men jag tror du hade lite fel inställning eller förväntningar på den. Det är ju inte det du är "van" att se. Dvs skitfilmer som "Die Hard", "Beck" eller "Dödligt vapen". "No Country For Old Man" är ju en aning djupare (om du ursäktar det pretentiösa uttrycket) och lite smartare. Det är ju ingen actionfilm liksom. Thriller, drama skulle jag kalla det. Tycker du borde läsa boken eller se filen igen.

2010-08-23 @ 22:28:24
URL: http://jonnyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback