Brist på energi

Då och då drabbas jag av energibrist. Det innebär att jag tänker långsamt, inte har arbetsglädje, att det mesta känns jobbigt helt enkelt. Jag blir trött, orkeslös och grinig. Befinner mig i en sån period just nu och jag HATAR det! Jag vill ha energi och älska livet! Det jag i alla fall vet, är att nästa dag kan energin vara tillbaka så man har ju alltid något positivt att se fram emot.
Hittade ett kort av Elly som trött valp och tyckte det kunde få symbolisera min energibrist. Men kan inte låta bli att tycka att hon bara var såå söt! :) 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vem hatar det inte? Men Elly är ju i alla fall söt :)

2010-04-21 @ 20:59:35
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback