Kajsalängtan!

I morse fick jag en så tokig Kajsalängtan. Jag tänkte på när hon bodde i stan och man kunde "snippa" in och hälsa på bara så där. Det funkade så bra och vi var aldrig osams.Det blir vi för det mesta annars om vi bor under samma tak under längre tid. Kanske beror min längtan på att Jonny nu har flyttat nära och jag önskar att Kajsa också kunde bo lite närmare. Tack i alla fall för Skype och msn söm gör att vi kan talas vid nästan varje dag.



 Det var den enda bild jag hittade! Då gick längtan över lite! :)


Kommentarer
Postat av: K a j s a j i . c o m

Jag saknar dej också :) Tack för att du la in en bild där jag väger 15 kg mer!!

2009-09-07 @ 23:19:14
URL: http://kajsaji.com
Postat av: mamma

Ja, men jag hittade ju ingen annan!

2009-09-08 @ 10:29:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback