Stor i orden....

Är man stor i orden eller skriver blogg så straffar det sig som sagt. 2 ggr denna dag. Först och främst i morse med min, som jag säger, väldresserade hund som alltid kommer på inkallning, om det nu inte finns något roligare än matte, tex utspridd gödsel som man kan rulla sig i. Ni kan själv räkna ut hur Elly luktade efter det roliga! Hade inte heller tid att sätta igång med rengöring efter morgonpromenaden eftersom vi skulle på konferens med jobbet. Ska säga att det stank som bara den här i morse. Sen blev det stackars Micke som fick ta hand om stinkbomben för han kom hem tidigare än mig idag. Om jag så säger, har inte Elly legat högt i kurs hos matte och husse idag. Men nu luktar hon så gott! I morgon blir det promenad i koppel!



Lite skäms man kanske...men bara lite

Andra missen av mig var att lägga ut kort på klippning av Alex. Naturligtvis hade Simme sett det och ville också bli klippt. Lite dumt av mig att skriva att man tjänar mycket pengar. De som blir klippta ja, men för mig blir det ju oavlönat arbete. ( Tror de ska få pröjsa min frissa nästa gång jag ska dit!)



Simme före klippning....



...och efter klippning.

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag tycker att dom kan lämna en hundring till dig, varje gång du klipper dom,då sparar dom ju iallafall 300 kr. Då har du ju din klippning betald 1-2 ggr / år.

Du måste vara affärskvinna Mise !!!!!!

2009-10-27 @ 12:50:08
Postat av: K a j s a j i . c o m

Va? Har Simme gjort en tattoo? Varför får jag aldrig veta nåt?

2009-10-28 @ 23:06:07
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback