Jag är så lycklig

Jag är ju inte så värst intresserad av mode och smycken och sånt. Förra veckan såg jag dock i en annons i PT, ett hängsmycke som jag blev helt betagen i. Det var från en designer som heter Thomas Sabo och som jag naturligtvis aldrig hört talas om. (Vet inga andra designers heller) När jag berättade för nära och kära blev jag nästan knäppförklarad, alla visste vem Thomas Sabo var. Hur som helst efter lite forskande på nätet upptäckte jag att smycket kostade 980 kr, vilket är ett alldeles för högt pris på ett smycke för mig. 
I måndags på väg till jobbet berättade de på radion att guldpriset låg högt i kurs och genast började min hjärna att fundera. Har haft lite gamla, utnötta och trasiga guldringar i mitt smyckeskrin, kanske blir det en slant, kanske det räcker till det där vackra smycket? Sagt och gjort, jag samlade ihop guldet och idag gick jag till guldsmedsaffären och lämnade in det. Gissa vad??? Det var värt 1208 kr! Fick mig både smycke, hänge och kedja för endast 70 kr. Ibland är ödet verkligen på min sida. Det är helt sjukt! Men gissa om jag är Lycklig?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Blev det ett halsband eller?

2009-12-17 @ 13:00:16
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback