Tankar om sommaren

Jag bor på fel plats!
Det är nämligen så, jag älskar verkligen sommaren, värmen, grönskan, blommorna och de härliga lukterna! Alltså bor jag på fel ställe. Här är det ca. 10-15 riktigt varma sommardagar per år (i bästa fall) Resten är det mer eller mindre kyligt. Samtidigt är det väl med sommar som med ett jobb, ju mer man jobbar, desto mer uppskattar man ledighet = ju mer vinter och kyla, desto mer uppskattar man sommar och värme.
I alla fall så är det bara att passa på att njuta av dessa härliga sommardagar som vi har nu. Idag har tex. jag och min älskade cyklat in till stora staden och strosat och avnjutit en god middag på lokal. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)


Blogg:


Vad har du på hjärtat?


Trackback